woensdag 19 september 2007

Rachel Zoe OH NO!

Nou ben ik me 2 weken geleden kapot geschrokken van een foto van Rachel -anorexia- Zoe.
Ik weet dat het geen ziekte is om mee te spotten. Dus ik wil de lieve lezer er even van verzekeren dat het ernst is.
Ik was de BEST DRESSED van STYLE.COM aan het doorbladeren. En wie was daar?
Rachel Zoe-ZO ontzettend skinny met hangvel en enge ribben dat ik dacht, dat dit wel erg ver ging van Style.com. Ik bedoel geen echte statement maken tegen size zero modellen vind ik tot daar aan toe. Zij maken naar mijn idee geen meisjes ziek die door de tijdschriften bladeren. Maar om een duidelijk zieke dame zo in beeld te brengen vond ik wel erg. Doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Nu wordt ze ook nog eens beschuldigd van het dealen in crystal meth, dat zou haar gewicht verklaren. Vandaar ook dat ze zegt dat zij machtiger is dan Anna Wintour. Anna dealt immers niet en heeft dus ook geen trouwe verslaafden. anorexia of drugsverslaafd, het lijkt me beiden niet gezond.

Dus ik zocht gisteren nog eens naar die ene foto- wat denk je? Weg! Nergens meer te vinden op style.com. Als iemand me er nog aan kan helpen: stalkpauline@gmail.com Is er dan toch een moraalridder geweest die haar eraf heeft gehaald?

Mind you, een jaar geleden waren en nog prachtige foto's van haar te vinden, met gevuld vel. Natuurlijk zag haar hoofd er altijd te groot uit voor haar lichaam, maar je kunt te ver gaan.
En een vrouw van 34 heeft niet natuurlijk zo'n oude huid. Na uren googlen vond ik de foto die ten tijde van een feestje van Tom Ford en Marylin Minter is genomen. Ik kan 'm jullie niet onthouden. Pauline


1 opmerking:

Anoniem zei

Hé Pauline,

Die Rachel Zoe is toch bevriend met Nicole Richie....
Lekker samen aan de Chrystal Meth.
"Nee, ik gebruik niks, ik sport gewoon veel"

Pearl