vrijdag 9 november 2007

I'm binging Letter back

Zo'n 4 jaar geleden zag ik de letterbak die ik voor mijn communie had gekregen (inclusief 4 paardenbeeldjes, maar ik heb 'm nooit vol gekregen) onbedorven ongelakt op mijn oude slaapkamertje in mijn kast staan. Wie wil zoiets nog ooit aan de wand, was mijn gevoel. Wat een slechte uitvinding en zo tuupisch laat jaren 80! (GRENEN! ARGH!) Maar nu geeft diezelfde letterbak mij een heel andere vibe. Met het oog op mijn designhuis dat ik binnenkort zal betrekken zie ik hier nu wat in. Het is de tijd voor een come-back, ik voel het! Maar dan nu niet met paardenbeeldjes(een paar paardenbenen zijn ook al gesneuveld... helaas) We gaan 'm met stofjes en stukjes behang bekleden, en natuurlijk verven! Ik denk niet wit, alles was wit de laatste tijd op woongebied. Ik maak 'm denk ik zwart ofzo... en dan met stofjes of fotootjes denk ik.

Het moet een beetje een mozaiek annex quilt/patchwork gevoel krijgen. Want mind you, niet de letterlijke muffe sprei waar je tante zo lang op heeft zitten doorpitten, maar het gevoel van die sprei komt terug. En aangezien iedereen tegenwoordig stylist is, zou ik zeggen, doe er je voordeel mee. En denk eraan...je las het eerst hier!

Pauline

Koop er gelijk een:

Ik heb er 1 gemaakt met stofjes en behang van Peter Fasano-Massachusetts, Northcroft Fabrics, Fabric.com

Geen opmerkingen: