donderdag 1 november 2007

Worldpeace...moet ook gebeuren.

Vandaag heb ik zoals het een oppervlakkig stylistje niet betaamt maar wel doet, netjes het nieuws gekeken, wat iedere avond volgt is Eenvandaag. En ik heb zitten janken, mensen. Ja, zelfs deze modetrut krijgt het soms te kwaad.

Het stuk over Ozbein Eminoski, een man die langzaamaan verlamt, en uiteindelijk over niet al te lange tijd, sterft. VVD-er Anouchka van Miltenburg wil hem uitzetten, het liefst voor ie dood is, want nu krijgen we misschien wel heel veel arme zieke illegalen die hulp nodig hebben in Nederland. Kom eens met cijfers trut! Die bangmakerij, met je onderkin.... De rechter gaf meneer Eminoski gelijk- God zij dank. Maar welkom zal hij zich niet voelen in de laatste fase van zijn leven.

De VVD is erg trots op deze Verdonk x100 en heeft op zijn webpagina de optie om een idee in te dienen. Dat heet: "Ik heb een beter idee." Nou Anouchka, ik heb ook een beter idee: Als jij nou eens niet zo veel eet, dan bespaar je zo veel uit dat je meneer Eminoski kunt helpen. Anouchka geeft in Eenvandaag zelf ook toe dat zij het hier goed heeft. Dat hoeft ze niet te zeggen dat zien wij zelf ook wel. Met die felle valse blik, dit is een doel waar ze voor wil vechten. Kijk, een vetrandje, mag best. Maar meid, jij houdt echt alles voor jezelf! Hop daar gaat weer een stuk taart tijdens de partijvergadering. Oeioeioei. Mag best wat minder, denk daar maar eens aan, dat er mensen zijn in de wereld die dat niet hebben. Die hebben iets wat jij nog nooooooit van je leven hebt gekend: honger. Die hebben al die taartjes niet. Waar Anouchka wel kennis mee kan maken wat vluchtelingen ook voelen is uitgekotst worden. Want mijn vriend en ik, die VVD best wel eens overwegen met verkiezingen, kotsen haar compleet uit, nog een zware bevalling, Anouchka uitkotsen.

Dus ik google nog wat verder naar foto's en achtergrond info. Na 1 google poging meteen een lelijke foto van haar te hebben gevonden, las ik ook nog even de site waar zij wat woorden heeft opgebraakt: Anouchka van Miltenburg: "Zonder Aletta Jacobs had ik hier misschien helemaal niet gezeten. Als meer vrouwen actief deelnemen aan de politiek, dan kunnen we iets veranderen. Daar ben ik evenals zij van overtuigd." Ik denk dat Aletta Jacobs zich omgedraaid heeft in haar graf dat ze voor dit tuig heeft gevochten! Dat dit is wat Anouchka met dat recht doet!

Na nog wat meer googlen kom ik er nota bene achter dat zij ooit De Fakkel in ontvangst heeft mogen nemen:
Het Zaltbommelse VVD-Kamerlid Anouchka van Miltenburg heeft gisteren de Fakkelprijs gekregen vanwege haar inzet voor een betere Wet Maatschappelijke Ondersteuning. ... ter gelegenheid van de ’Europese dag van mensen met een handicap’. De prijs is een initiatief van de Chronisch Zieken en Gehandicapten Raad (CG-raad) en werd voor het eerst uitgeloofd.

VVD, Nee....ik heb een beter idee.....

Pauline


Ozbein Eminoski's verhaal. KIJKEN!!!!!!
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=32636&nav=32637,32635,32636,32634,0

Anouchka's NSB actie:
http://www.vvd.nl/index.aspx?FilterId=974&ChapterId=1244&ContentId=7467


Geen opmerkingen: