donderdag 23 augustus 2007

Dyanne en het milieu

Oei, onze Dyanne heeft het niet zo goed begrepen, is zelf misleid of ze misleidt onze zieltjes.

In het persbericht zegt ze hetvolgende:
"CenA was niet de eerste winkelketen waar ik aan dacht, maar nadat ik met ze om tafel had gezeten, bleek dat het gewoon de beste mogelijkheid .......... Daarnaast beschikken ze over goede productielocaties die niet alleen heel snel produceren, maar ook nog mens- en milieuvriendelijk. Dat had ik op een andere manier nooit voor elkaar kunnen krijgen."
BLAH... BLAH... BLAH, dat zeg ik er van. GELUL.
Er is geen keten in ons lieve landje die zo veel gebruik maakt van de aarde en zo weinig om geeft om datgene wat er achter blijft. De lonen zijn zo laag en de materialen goedkoop en slecht van kwaliteit. Dat zeg ik niet om ze zwart te maken, wij willen het immers zelf zo. 'Wij' als in de overgrote meerderheid die er koopt. En nee ik weet inderdaad niet wat het is om met HEEL weinig rond te moeten komen, maar de waarheid is dat CenA NIET mens- en milieuvriendelijk is. Ik zeg Dyanne, kijk eens naar de labels die het wel voor elkaar krijgen, en er hard voor werken. Ik denk dat Dyanne er helemaal niet zo hard haar best voor heeft gedaan en gewoon met haar Eye on the prize deze keuze heeft gemaakt.

Pauline

Geen opmerkingen: