donderdag 30 augustus 2007

Dyanne nog een keer, en dan hou ik erover op.

Ok nu weten we het wel. Na tig reklame spotjes gezien te hebben in een week, hebben we een beeld van haar basics. En weer denk ik, het kan erger. Dus helemaal niet slecht. Goed voor C&A publiek. Maar nu biedt ze het ook echt overal aan. Ook Wehkamp ziet er wel brood in en heeft C&A gevraagd een partijtje achter te houden. En dan de logische volgende die de lijn gaat promoten is dan natuurlijk de Elle? ELLE? Justum. Enige weken eerder afgeschreven door ondergetekende en de verloedering gaat voort! Via http://www.elle.enelle/ kun je items winnen.
Ik lees op de site:"Wat Karl Lagerfeld en Viktor & Rolf met H&M deden, doet Dyanne Beekman namelijk met Ce&A." EXCUSE ME? Er zullen geen drommen mensen voor de deur staan en ik betwijfel of er ooit een muts het in haar hoofd zal halen een item te uploaden naar eBay.
Maar waar komt al deze promotie en credit vandaan?? Zal ze een vriendin in de redactie hebben zitten? Heeft ze gewoon vet betaald? Of is het echt te laat voor de Elle om een kool blad te worden? Als iemand er antwoord op heeft: stalkpauline@gmail.com

Pauline

Geen opmerkingen: